Koukněte na nejčastější dotazy našich zákázníku. Pokud i tak nenajdete Vaši odpovědět, klidně nám zavolejte nebo napište.
obchod@zmercito.cz
Zboží můžete vyměnit do 14 dní. Stačí, když ho nepoškozené a společně s fakturou zašlete na naši korespondenční adresu:
Zmercito - geekshop
Přátelství 19
104 00 Praha
Na fakturu prosím napište za jakou velikost potřebujete zboží vyměnit. V případě, že bychom požadovanou velikost neměli skladem, obratem se Vám ozveme.
Peníze za zboží vracíme do 14 dní. Prosíme, pošlete nám zboží na výdejní místo na adrese:
Zmercito - geekshop
Přátelství 19
104 00 Praha
Společně s formulářem a číslem účtu, na který chcete peníze vrátit a my se o vše obratem postaráme.
V tuto chvíli bohužel.
Trička, mikiny a spodní prádlo perte maximálně na 40 °C nejlépe naruby a bez aviváže. Vždy žehlete naruby, aby potisk co nejdéle vydržel. U některých triček je vhodnejší ruční praní, v takovém případě bude popisek přímo u daného produktu.
Ano, na slovensko doručujeme se Slovenskou poštou. Pro zadání stačí zadat Slovenské PSČ. Platit přepravci budete v Eurech.
U každé položky uvádíme její velikost, stačí kliknout na odkaz průvodce výběrem velikosti.
Zboží, které máme skladem expedujeme okamžitě. Pokud si objednáte do 13 hodin všedního dne, máte zboží do dvou pracovních dní doma.
Pokud jste zvolili nevhodný druh dopravy a přáli byste si způsob změnit, prosím kontaktujte nás a my objednávku upravíme dle vašeho přání.
Zboží Vám doručíme po ČR PPL od 99,-. Pro více informací, koukněte na stránku poštovného.
V emailu o odeslání zásilky naleznete podací číslo zásilky, klikněte na něj a zobrazí se vám, kde se Vaše zásilka nachází.
Pokud Vás doručovatel PPL nezastihl, bude vám zásilku doručovat následující den. A to až třikrát po sobě.
V případě jakýchkoliv problémů s doručením pište na email obchod@zmercito.cz
Pokud Vám nejde objednat zboží, klidně nám napište na email obchod@zmercito.cz a my radi uděláme objednávku za Vás.
Potvrzení objednávky posíláme automaticky všem zákazníkům, pokud email nepřišel tak jste:
1. Nedokončili objednávku. Je možné, že jste nedošli do posledního kroku nákupního procesu a objednávka zůstala „viset“ v košíku. Potvrzení je automaticky zasílané po úplném dokončení objednávky.
2. Zadali jste neexistující e-mail, nebo jste se prostě překlepli:) Prosíme o pečlivou kontrolu při vyplňování.
3. Máte plnou e-mailovou schránku – týká se to hlavně uživatelů emailových schránek u Seznam.cz. Schránku lze po přihlášení na Váš email jednoduše zvětšit viz návod:) Mrkněte se zda e-mail neskončil v koši nebo spamu. Pokud tedy potvrzení objednávky nemáte, napište nebo zavolejte a vše společně vyřešíme.
Crypteo Creative s.r.o.