Značky

Potřebujete poradit?

Koukněte na nejčastější dotazy našich zákázníku. Pokud i tak nenajdete Vaši odpovědět, klidně nám zavolejte nebo napište.

+420 773 261 693

obchod@zmercito.cz

Tričko mi nesedí ...

Zboží můžete vyměnit do 14 dní. Stačí, když ho nepoškozené a společně s fakturou zašlete na naši korespondenční adresu:

Olicon logistics (Zmerči.to)
U Prioru 1076/5
160 00 Praha 6

Na fakturu prosím napište za jakou velikost potřebujete zboží vyměnit. V případě, že bychom požadovanou velikost neměli skladem, obratem se Vám ozveme.

Zboží jsem vybral/la špatně. Mohu ho vrátit?

Peníze za zboží vracíme do 14 dní. Prosíme, pošlete nám zboží na výdejní místo na adrese:

Olicon logistics (Zmerči.to)
U Prioru 1076/5
160 00 Praha 6

Společně s formulářem a číslem účtu, na který chcete peníze vrátit a my se o vše obratem postaráme.

Jak mám prát trička a mikiny?

Trička, mikiny a spodní prádlo perte maximálně na 40 °C nejlépe naruby a bez aviváže. Vždy žehlete naruby, aby potisk co nejdéle vydržel. U některých triček je vhodnejší ruční praní, v takovém případě bude popisek přímo u daného produktu.

Jak velká jsou trička a mikiny ze zmerčito?

U každé položky uvádíme její velikost, nebo stačí kliknout na odkaz tabulka rozměrů a tam najdete vše potřebné.

Když u vás nakoupím, za jak dlouho mi zboží dorazí?

Zboží, které máme skladem expedujeme okamžitě. Pokud si objednáte do 13 hodin všedního dne, máte zboží do dvou pracovních dní doma.

Potřeboval/la bych změnit způsob platby nebo doručení.

Pokud jste zvolili nevhodný druh dopravy a přáli byste si způsob změnit, prosím kontaktujte nás a my objednávku upravíme dle vašeho přání.

Kolik mě bude stát poštovné?

Zboží Vám doručíme po ČR PPL za 89,-. Pro více informací, koukněte na stránku poštovného.

Zásilka mi zatím nedorazila

V emailu o odeslání zásilky naleznete podací číslo zásilky, klikněte na něj a zobrazí se vám, kde se Vaše zásilka nachází.

Pokud Vás doručovatel PPL nezastihl, bude vám zásilku doručovat následující den. A to až třikrát po sobě.
V případě jakýchkoliv problémů s doručením pište na email obchod@zmercito.cz nebo volejte na 776 261 693.

Zboží mi nejde z eshopu objednat

Pokud Vám nejde objednat zboží, klidně nám zavolejte a my radi uděláme objednávku za Vás.

Nepřišel mi email s potvrzením objednávky

Potvrzení objednávky posíláme automaticky všem zákazníkům, pokud email nepřišel tak jste:

1. Nedokončili objednávku. Je možné, že jste nedošli do posledního kroku nákupního procesu a objednávka zůstala „viset“ v košíku. Potvrzení je automaticky zasílané po úplném dokončení objednávky.

2. Zadali jste neexistující e-mail, nebo jste se prostě překlepli:) Prosíme o pečlivou kontrolu při vyplňování.

3. Máte plnou e-mailovou schránku – týká se to hlavně uživatelů emailových schránek u Seznam.cz. Schránku lze po přihlášení na Váš email jednoduše zvětšit viz návod:) Mrkněte se zda e-mail neskončil v koši nebo spamu. Pokud tedy potvrzení objednávky nemáte, napište nebo zavolejte a vše společně vyřešíme.


Produkt byl úspěšně přidán k porovnání!